خرید عمده پودر فلفل قرمز

پودر فلفل چیلی

فلفل قرمز به عنوان ادویه و چاشنی در غذا، همچنین به عنوان یک رنگ دهنده عمل می کند، فلفل های بزرگ پاپریکا از اسپانیا و مجارستان با طعم تند، شیرین و طعم دار وارد بازار داخلی شده اند، عامل اصلی تعیین طعم این ادویه چگونگی تولید آن است.

در تهیه پودر فلفل قرمز با طعم شیرین دانه‌ها، پودر فلفل حذف شده و به این ترتیب پودر فلفل از ماده کاپسیسین که موجب سختی ان می‌شود آزاد می‌شود، در تولید پاپریکا گرم، بعضی از دانه ها بیرون نمی ایند و با فلفل خشک نمی شوند، و در نهایت پودر پاپریکا ادویه می شود.

پودر فلفل قرمز چیلی

پودر چیلی چیست؟

پودر فلفل چیلی ترکیبی به رنگ قرمز از ادویه های پودر شده است، در حالی که حاوی مقداری فلفل کاین برای تند شدن این نوع ادویه استفاده می شود، همچنین دارای ادویه‌هایی مانند زیره، پودر سیر، پونه کوهی و پاپریکا است، که طعم‌های مورد انتظار در فلفل قرمز را می‌دهد.
نسبت یک قسمت کاین به هفت قسمت دیگر ادویه جات، بسته به ترکیبات ادویه است، سطح تندی برای هر مارک و برند خاصی از پودر فلفل قرمز متغیر است اما همیشه بسیار کمتر از فلفل چیلی آسیاب شده خالص است.

برخی از مخلوط ها حاوی نمک و همچنین ادویه جات هستند که می تواند برای کسانی که از نمک اجتناب می کنند نگران کننده باشد و باعث به خطر افتادن سلامتی این نوع افراد خواهد شد.

انواع پودر چیلی

مخلوط هایی را پیدا خواهید کرد که به سادگی به عنوان پودر فلفل قرمز یا مخلوط چاشنی فلفل قرمز برچسب گذاری شده اند، که برای استفاده در تهیه ادویه فلفل قرمز مناسب است.

انواع ارگانیکی در بازار موجود است، مقداری از پودر فلفل قرمز به عنوان تندی در حالی که هنوز ترکیبی از ادویه ها است برچسب خورده است، اکثر انواع پودر چیلی تیره رنگ هست و مزه و طعمی دودی و کمی شیرین دارند.

پودر فلفل قرمز

پودر فلفل قرمز

ادویه ای که به عنوان فلفل کاین فروخته می شود، به سادگی فلفل هندی آسیاب شده است و جایگزین پودر فلفل قرمز نیست، فلفل هندی آسیاب شده هشت برابر تندتر از پودر فلفل قرمز است.
اگر دستور غذای شما 2 قاشق غذاخوری پودر چیلی است و از 2 قاشق غذاخوری فلفل قرمز استفاده می کنید، این اشتباه است چون شما تندی فلفل قرمز دو برابر فلفل چیلی هست زیرا فلفل قرمز تندی خالصی دارد غذای شما بسیار تند خواهد شد.

اما فاقد طعم های دیگر ارائه شده توسط پودر فلفل قرمز هست پس پیشنهاد می شود برای طعم مناسب تر از ادویه چیلی استفاده کنید.

وقتی در سوپرمارکت یا ادویه فروشی به دنبال پودر فلفل هستید، مراقب باشید زیرا ادویه هایی با برچسب “پودر چیلی” نیز وجود دارد، این ها از فلفل های چیلی آسیاب شده خالص مانند کاین، چیپوتل و آنچو ساخته می شوند، آنها تند خواهند بود یا به سادگی طعمی کاملاً متفاوت با آنچه در دستور غذا در نظر گرفته شده است اضافه می کنند.

 طعم پودر فلفل قرمز

پودر فلفل قرمز ملایم تا نسبتاً تند است، بسته به مقدار فلفل کاین که مخلوط آن را تشکیل می دهد، ادویه های معطر و خوش طعم موجود در این ترکیب، طعمی را ایجاد می کند که به نام Tex-Mex شناخته می شود، اگر مزاج تند دارید، قادر خواهید بود زیره، پونه کوهی، سیر و هر گونه ادویه اضافی مخصوص این مخلوط را بشناسید.
این مخلوط ممکن است حاوی نمک باشد، که باید هنگام اضافه کردن آن به قابلمه یا استفاده از آن به عنوان مالیدن روی گوشت کبابی یا کبابی به خاطر داشت.

پودر فلفل مرغوب

آشپزی با پودر فلفل قرمز

پودر فلفل قرمز را زمانی که مواد دیگر مخلوط شده و برای پختن آماده می شوند، به فلفل قرمز، لوبیاها یا نمک اضافه می کنند، اغلب، مقادیر اضافی ادویه‌هایی که جزء معمولی پودر فلفل قرمز هستند (مانند زیره) نیز در دستور غذا به کار می‌روند تا طعم دلخواه را ایجاد کنند، پودر فلفل قرمز را می توان قبل از کباب کردن به عنوان مالش روی گوشت نیز استفاده کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

1 دیدگاه

  • پودر فلفل قرمز یکی از با کیفیت ترین محصولات مجموعه ماهور هست بسیار از این خرید راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *